Happy Spring-day!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Joyce Barink - WaarBenJij.nu Happy Spring-day!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Joyce Barink - WaarBenJij.nu

Happy Spring-day!!!

Door: joycegoessa

Blijf op de hoogte en volg Joyce

02 September 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

JAAAAAAAAAH de lente is hier begonnen!!!! (officieel dan want ik voel nog niks!) Maar het weer wordt hier dus alleen maar warmer!!!! Ik heb wel medelijden hoor met jullie in Nederland waar het nu zo`n rot weer is maar... Jullie mogen altijd langs komen als je het helemaal zat bent!
En je moet maar zo denken: het kan altijd erger want we hebben hier de ergste droogte in 40 jaar en dat is NIET GOED!!! Ze zijn zelfs bang dat het voor grote problemen gaat zorgen als al die toeristen hun kerstvakantie hier komen doorbrengen! Maar gelukkig heb ik nog tijd genoeg om mn regendansje te doen! (dat ik dat ooit nog eens zou zeggen !!!!)

Gisteravond had ik de laatste avond van de nieuwelinge cursus in de kerk.. Erg mooie avond want we gingen langs alle projecten: de twee scholen, fosterhuizen (waar ze dus weeskinderen opvangen en in een 'normaal' gezin laten opgroeien) en nog veel meer soort gelijke projecten!
Het blijkt dat die kerk werkelijk overal in J`bay zit!! Echt overal! En nog een leuk weetje: het stikt er van de Nederlanders in die kerk.. Als ik me voorstel aan iemand is het meteen: oh kom jij ook al uit Nederland ?????
Maar al met al wel leuk om 10.000 km ver weg zoveel landgenoten te zien!
Ken je dat gevoel als je op een camping in Frankrijk zit en je meer Nederlanders dan Fransen tegen komt??? Nou dat gevoel heb ik hier dus regelmatig! Maar wel erg gezellig hoor!!!

De Koorrepetie viel uit deze week omdat een paar cursussen ook deze avond nog doorgingen dus mijn auditie moet nog een week wachten (YEEH)!

Liefs Joyce

  • 04 September 2010 - 18:26

    Stefan Van Essen:

    He joyce,

    alles goed daar. Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Het enige wat wij mee hebben gemaakt afgelopen week is opnieuw slecht weer.

    gr
    Stefan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2011

het aftellen is begonnen!

10 Maart 2011

Home sweet home

11 Februari 2011

Daar ben ik weer!

17 December 2010

Welkom thuis!!!

24 November 2010

Tsitsikamma!
Joyce

Actief sinds 25 Juli 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 14047

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2010 - 15 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: