Welkom thuis!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joyce Barink - WaarBenJij.nu Welkom thuis!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joyce Barink - WaarBenJij.nu

Welkom thuis!!!

Door: joycegoessa

Blijf op de hoogte en volg Joyce

17 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Nou van een warm welkom hebben ze hier niet gehoord.. niet letterlijk in ieder geval! Want ik ben weer in Nederland! Nee er is niemand dood hoor. maar ik ben als kerstcadeautje overgevolgen voor mijn moeder. Dus met een temperatuursverschil van ruim 30 graden had ik een koud welkom maar dat was snel vergeten toen ik mn moeder weer zag! (en suusje ook hoor :P) Ik ga 2 januari weer terug.

In Afrika hadden we de afgelopen week een holiday-program omdat de scholen dicht waren hadden we een programma in de ochtend. Fun stond centraal dus veel spelletjes en watergevechten. Erg leuk! Het project is nu dicht tot 10 januari
maar het eten wat we elke dag binnen krijgen wordt elke dag naar het basketbal veld gebracht en de straatkinderen kunnen het daar komen halen want het is natuurlijk best zielig om te zeggen dat wij lekker kerst gaan vieren en dat zij daardoor geen eten krijgen! goed geregeld dus.

Vanuit een heel koud Amsterdam wens ik jullie, mijn vaste lezers, een heel gezegend kerstfeest en een heel heel gezond en gelukkig nieuw jaar!

Liefs Joyce

  • 17 December 2010 - 18:18

    Irene Kraaijveld:

    Welkom thuis meis. Geniet lekker van de komende weken met allen die je lief zijn!!!! XXX

  • 17 December 2010 - 18:56

    Jolanda V.d.kist:

    Wat leuk dat je dat doet voor je moeder, echt een mooi kerstcadeau voor haar, jij ook fijne dagen toegewenst!

  • 17 December 2010 - 21:36

    Jaap Van Strien:

    Hoi joyce ik sta versteld. Wat een geweldig idee. Wat een grote verrassing dat je in holland bent. Ik wens je hele fijne dagen hier in het koude weer, Je boft er is veel sneeuw gevallen. Natuurlijk zul je genieten in ons korps.
    Liefs voor jou Jaap

  • 17 December 2010 - 23:29

    José:

    Nou jij valt met je neus in de boter, of beter gezegd in de sneeuw. Vandaag bijna 4 uur in de file gestaan na een lunch met school. Wel gezellig. Veel plezier deze kerstdagen. En.. lekker binnenblijven met dit weer.
    Groet José de Vlieger

  • 18 December 2010 - 09:51

    Eline Kraaijveld:

    Welkom thuis meis!!!!!!!!!
    Hoe was het welkom? Was je moeder erg geschrokken???

    Tot over twee weekjes zullen we maar zeggen, maar dan wel aan de andere kant van de wereld!!!

    Fijne dagen, geniet er maar lekker van.
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2011

het aftellen is begonnen!

10 Maart 2011

Home sweet home

11 Februari 2011

Daar ben ik weer!

17 December 2010

Welkom thuis!!!

24 November 2010

Tsitsikamma!
Joyce

Actief sinds 25 Juli 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 14035

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2010 - 15 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: