la la la laaaaaaaaaaa~~~ :S - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Joyce Barink - WaarBenJij.nu la la la laaaaaaaaaaa~~~ :S - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Joyce Barink - WaarBenJij.nu

la la la laaaaaaaaaaa~~~ :S

Door: joycegoessa

Blijf op de hoogte en volg Joyce

09 September 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

De hele afgelopen week was eigenlijk best wel hetzelfde als vorige week dus heb ik dan niet heel veel nieuwe dingene melden ( ik wil jullie natuurlijk niet vervelen (aardig he))

Vanavond ben ik weer naar de koor repetitie geweest en ik heb zowaar auditie gedaan.. Dit was echt de zwaarste auditie die een mens kan verzinnen voor een doodgewoon koor! Ik bedoel mensen horen me waarschijnlijk toch niet eens als ik in het koor zing.. dus wat maakt het dan uit dat het lekker vals is????
Maar ja ze lieten me toonladders zingen, intervallen en 3 liedjes in volledige harmonie( waarvan ik er 2 amper kende)
Ik was opeens zo blij met de muziekkamp theorielessen die ik gehad heb.. Ik weet nog dat ik aan Roel( mijn theorieleraar afgelopen kamp) zei dat ik die 'onzin' toch nooit ging gebruiken en nog geen 4 weken later ben ik heel blij dat ik weet wat een interval is!!!!! Dus bijdeze: dank aan alle mensen die de afgelopen jaren mijn gezeur aan hebben moeten horen tijdens de theorie les!!

Maar het goede nieuws( na al dit negatieve gedoe) is dat ik wel aangenomen ben!!! ( ik lachte erg lief en toch dat hij vast: 'aah niemand hoort haar toch, laten we haar gewoon aannemen')

De rest van de repetitie hebben we vooral zangoefeningen gedaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik ook echt een middenrif heb!!! Nooit geweten gewoon!! Zo leert een mens nog eens wat!!

Maar ja ik ga nu gauw alle liedjes leren zodat ik binnenkort tussen dat koor sta op zondag!!

Liefs Joyce

  • 09 September 2010 - 21:51

    Piet:

    En swingen die liederen een beetje of is het erg gereformeerd?

  • 10 September 2010 - 16:37

    Joke:


    Nou Joyce heb je de honing al bij de hand? voor je schorre keel.

  • 10 September 2010 - 17:40

    Jan :

    The new voice of africa comes from Amsterdam !

    We geven je hier vast op voor Holland's got talent. Finale over 218 dagen.

  • 12 September 2010 - 18:40

    Hilde.:

    Gefeliciteerd ;)
    Ik verwacht wel een welkomsoptreden in november hoor!

  • 12 September 2010 - 18:40

    Hilde.:

    Gefeliciteerd ;)
    Ik verwacht wel een welkomsoptreden in november hoor!

  • 13 September 2010 - 15:03

    Jaap Van Strien:

    Hoi Joyce. Ja uit Drenthe een reaktie. Ik heb genoten van de verslagen.Top voor je dat je mee zingt in een koor.Als je terug bent staat de stafkoordeur open voor je. Doe voorzichtig en pas op jezelf. Liefs Jaap

  • 14 September 2010 - 12:38

    Elsje:

    Geweldig Joyce! Een echte zanger worden dus. Leuke verslagen ook. Je hebt talent! Heb ze opgestuurd naar mijn vriendin Ria, die ze al met enige heimwee in haar buik heeft gelezen. Heel herkenbaar, schrijft ze. Nu maar zien dat we haar hier kunnen houden...Het is hier heel druilerig nat weer, en bij jullie wordt het alleen maar mooier! Veel groeten en tot een volgende keer. Elsje

  • 15 September 2010 - 12:16

    Willie Walter:

    Hoi Joyce,

    Gefeliciteerd. Je kan het wel hoor en dat vals zingen dat valt best mee. Ik zing echt vals.
    Van je moeder heb ik begrepen dat je nu zondagsschoolprogramma's moet maken en uitvoeren voor de kinderen. Ik heb hierbij enkele website's waar je het een en andere op kunt vinden.

    www.bibleforchildren.org
    www.hetzoutvat.nl
    www.laatdebijbelspreken.nl
    www.ibb.nl
    www.ikeg.nl
    http//mijnbijbelverhalen.nl
    www.kindengeloof.nl
    www.kinderdienst.nl
    www.kleurplaten.nl
    www.leesidee.nl
    www.alsgodbestaat.nl
    www.bijbelclub.info

    Ik hoor wel of je hier wat aan hebt.

    Heel veel groeten vanuit een zeer regenachtig Nederland.

    Willie

  • 16 September 2010 - 16:24

    Joy:

    suc6

  • 17 September 2010 - 07:11

    Marc:

    Super! Ik wist het! Maar uhhh, heb ik dan voor niets altijd lopen hameren op dat middenrif???? Dat je er pas in Afrika achter komt??? Je kwetst me ;) Nee hoor.

    PS @Jaap van Strien: ze zit al bij het toonaangevende koor van het Leger des Heils: J-Unit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2011

het aftellen is begonnen!

10 Maart 2011

Home sweet home

11 Februari 2011

Daar ben ik weer!

17 December 2010

Welkom thuis!!!

24 November 2010

Tsitsikamma!
Joyce

Actief sinds 25 Juli 2010
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 14046

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2010 - 15 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: