Huisgenootjes!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Joyce Barink - WaarBenJij.nu Huisgenootjes!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Joyce Barink - WaarBenJij.nu

Huisgenootjes!!!

Door: joycegoessa

Blijf op de hoogte en volg Joyce

07 November 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Ja!!! Het is eindelijk zover!! Na 2.5 maand op mezelf gewoond te hebben, heb ik nu twee huisgenootjes: Hilde en Marijke!

Het is tot nu toe erg gezellig vooral toen we gister boodschappen gingen doen en als echte studenten op alle aanbiedingen en grote voordeelverpakkingen af gingen!

Verder zijn we al lekker naar het strand geweest en ben ik al lekker verbrand!

Morgen gaan we voor het eerst met z`n alle naar het project!! Heel spannend dus!


Dit was maar een heel kort berichtje omdat er verder niet heel veel nieuws te malden is!!


Liefs Joyce

  • 08 November 2010 - 09:39

    Marc:

    Goed om weer even te lezen. Ik ben blij dat het god gaat daar!

    Geniet en verspreid de zegen!

  • 08 November 2010 - 09:39

    Marc:

    Goed gaat, bedoel ik...

  • 09 November 2010 - 20:23

    Jaap Van Strien:

    Fijn te lezen dat het nog steeds goed gaat met je joyce. Wij hebben een heel fijn weekend in ons korps in Amsterdam West gehad. Na een jaar niet spelen heb ik mijn cornet weer opgepakt en weer aan het studeren. Het valt mij niet tegen. moet wel rekening houden met mijn spierziekte. Joyce wij houden kontakt tot dat je weer in Holland bent. gr en liefs Jaap van Strien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2011

het aftellen is begonnen!

10 Maart 2011

Home sweet home

11 Februari 2011

Daar ben ik weer!

17 December 2010

Welkom thuis!!!

24 November 2010

Tsitsikamma!
Joyce

Actief sinds 25 Juli 2010
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 14048

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2010 - 15 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: