'Dance Like David Danced!' - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Joyce Barink - WaarBenJij.nu 'Dance Like David Danced!' - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Joyce Barink - WaarBenJij.nu

'Dance Like David Danced!'

Door: joycegoessa

Blijf op de hoogte en volg Joyce

24 Oktober 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Ja niet alleen in Nederland zijn de kerstvoorbereidingen in volle gang hoor!! Ook hier zijn we volop bezig! Zo gaan we op 2 december een kerstuitvoering houden op het project! Alle ouders mogen dan komen kijken naar hun kinderen. Alle kinderen moeten in hun eigen groepje een act voorbereiden. Mijn groepje( meisjes van 5-10) gaan dansen! Nou heeft de Heer mij vele talenten gegeven maar dans is er ZEKER NIET één van! Maar soms moet je dingen doen die je niet wilt! We dansen op het nummer 'I turn to you' van Christina Aquilera. Hier heb ik ooit op gedanst tijdens het muziekkamp een paar jaar geleden, ( toen ben ik er dus achter gekomen dat ik nooit meer moest gaan dansen!) dus dat maakte het wel makkelijker want ik kon me de meeste pasjes nog wel herinneren! De kinderen vinden het in ieder geval helemaal fantastisch en dat is waar het uiteindelijk toch om gaat! Dus ik zet mezelf hier wel voor paal hoor! Geen probleem!
Op de uitvoering gaan we dus allemaal een act voordragen en tussen de acts door spelen we één groot toneelstuk. We gaan het kerstverhaal in een modern jasje steken! Al met al wordt het dus een leuke voorstellen maar het gaat nog wel het een en ander aan voorbereiding kosten! gelukkig hebben we nog een week op 5!

Liefs,

Joyce

  • 24 Oktober 2010 - 19:07

    Marc:

    Vet cool! Zet je dedans op Youtube?

    Zetumop!

  • 24 Oktober 2010 - 20:10

    Marijke:

    Nice nice! Hilde wil vast met je mee dansen! Denk dat ik niet zo'n versterking ben :-)

  • 24 Oktober 2010 - 20:24

    Jaap Van Strien:

    Hoi Joyce Nooit gedacht dat jij slecht in dansen bent. een paar jaar geleden toen ik nog in het stafkoor mee zong, moesten wij tijdens een lied ook wel mee swingen. Ik schaamde mij altijd dat ik dit niet kon (en ook niet wilde)Fijn om te horen dat het goed gaat met je. Hier in Drenthe gaat het ook goed.Ik mag weer iets minder prednison slikken van de neuroloog. Dus word ik ook weer iets slanker hoop ik. Lieve Joyce sterkte voor jou.
    Jaap

  • 24 Oktober 2010 - 23:49

    Claudia Pietersen:

    Hey,

    Joyce aan het dansen. Volgend jaar kerst met onze meiden? Veel succes en het wordt vast erg leuk ;-)

    A, B en C

  • 25 Oktober 2010 - 15:06

    Priscilla:

    Hey Joyce,

    Heey lieve nicht. Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat het goed gaat met je, en dat je het daar heel erg naar je zin hebt. Nog veel plezier en ik hoop dat je snel weer terug naar huis komt :)

    groetjes priscilla:)

  • 25 Oktober 2010 - 15:10

    Astrid:

    Hoi Joyce,

    Leuk dit project met de kinderen lijkt mij wel leuk dansen toch?
    Ik wil de dans wel zien.

    Liefs astrid

  • 25 Oktober 2010 - 18:08

    Joyce:

    Hallo allemaal!!

    Om maar even tegelijk op al jullie berichten te reageren! Ik zal een opname van de dans maken (of dat tijdens de repetitie is over tijdens de uitvoering kan ik nog niet zeggen) en vervolgens zal ik die op Youtube plaatsen met een link vermeld op mijn blog! Is iedereen tevreden zo ??? :P

    @Claudia: had ik nog niet duidelijk gemaakt dat het niet mijn talent is???? dus ik ben bang dat je toch nog even door moet zoeken!!

    Liefs Joyce

  • 25 Oktober 2010 - 19:39

    Priscilla :

    liefste nicht

    ik mis je echt heel erg
    :'(

  • 25 Oktober 2010 - 20:44

    Joyce:

    @ Priscilla: Ik mis jullie ook hoor!!

  • 26 Oktober 2010 - 09:40

    Mirjam:

    Op spa ging het ook goed dus ik heb er helemaal vertrouwen in dat het een topshow word;)

    xxx Mirjam


  • 26 Oktober 2010 - 19:27

    Liesbeth:

    Hey Lieverd
    ik heb je gevonden!!!
    zo te zien heb je het naar je zin, is natuurlijk heel anders dan in het kouwekikkerlandje, lijkt me super om in SA te zijn.
    geniet ervan
    Knuffel van je favoriete tentleiding haha....

  • 01 November 2010 - 08:32

    Hilde:

    Ha Joyce :)

    Klinkt leuk die uitvoering.
    Hopelijk kan ik er nog iets aan meedragen. Heb nog een maandje dan om voor te bereiden ;)
    Ik ga vandaag een gedeelte van mn tas pakken!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 April 2011

het aftellen is begonnen!

10 Maart 2011

Home sweet home

11 Februari 2011

Daar ben ik weer!

17 December 2010

Welkom thuis!!!

24 November 2010

Tsitsikamma!
Joyce

Actief sinds 25 Juli 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 14046

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2010 - 15 April 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: